شهرداری تبریز تبلیغات محیطی اولین آرت اکسپوی تبریز را انجام می‌دهد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به حمایت همه جانبه‌ی شهرداری تبریز، از نمایشگاه فروش آثار نقاشی، گفت: شهرداری تبریز تبلیغات محیطی اولین آرت اکسپوی تبریز را انجام می‌دهد.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام احمد حمیدی در جلسه‌ی هماهنگی اولین آرت اکسپوی تبریز ضمن قدردانی از عوامل اجرایی نمایشگاه فروش آثار هنری، اظهار کرد: در آستانه‌ی میزبانی تبریز ۲۰۱۸ آرت اکسپوی تبریز می‌تواند در شناساندن و معرفی تبریز به عنوان یکی از مهمترین مراکز تولید آثار هنرهای تجسمی، از جمله هنر نقاشی نقش موثری را ایفا کند، از این‌رو علاقه‌مندان، گالری‌دارها و مجموعه‌داران در این رویداد مهم هنری شرکت کرده و جهت تعالی هنر نقاشی از آثار عرضه شده خریداری کنند.

 

وی اضافه کرد: سازمان‌های مرتبط با شهرداری تبریز و ‌به ویژه سازمان فرهنگی و هنری، سازمان زیباسازی و سازمان گردشگری شهرداری تبریز این رویداد فرهنگی را همراهی و مساعدت می‌کند.

محمد محمودی، مدیر عامل موسسه شمس تبریزی نیز که مسئولیت برگزاری نمایشگاه فروش آثار نقاشی “آرت اکسپو تبریز”  برعهده این موسسه است نیز گزارشی از آخرین وضعیت نمایشگاه آرت اکسپوی تبریز ارائه کرد.

 

شایان ذکر است، در پایان جلسه،  حجت‌الاسلام حمیدی از آثار رسیده به نمایشگاه بازدید کرده و مقرر شد که شهرداری تبریز کلیه تبلیغات محیطی اولین آرت اکسپو تبریزی را انجام دهد.

 

گفتنی است، نمایشگاه فروش آثار نقاشی “آرت اکسپوی تبریز” در شهریور ماه سال‌جاری در هتل کایا برگزار می‌شود.