پوستر “چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز” رونمایی شد

با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و خبرنگاران، پوستر “چهارمین دوره اکسپوی آثار هنری تبریز” رونمایی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم اظهار کرد: از دست‌اندرکاران این نمایشگاه قدردانی می‌کنیم و برپایی نمایشگاه آثار هنری در تبریز اتفاق مبارکی است که به دوره چهارم خود رسیده است.

محمد محمدپور در ادامه به کیفیت برگزاری اکسپوی تبریز اشاره کرد و افزود: اکسپوی تبریز طی سه دوره برگزاری رشد کمی و کیفی بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: در سه دوره گذشته تعداد کل هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه، ۲۰۵ نفر با فروش حدود ۸۰ اثر بود، در حالی که در دوره فعلی ۱۴۲ هنرمند از سراسر کشور با ۲۳۱ اثر در رشته‌های “نقاشی، عکس، مجسمه، خط نقاشی و خوشنویسی” شرکت کرده اند که در نوع خود رخداد نویی در کشور است.

منصور برادران، قایم مقام معاون فرهنگی شهردار تبریز نیز در این مراسم بر اهمیت اکسپوی تبریز بر اقتصاد هنر اشاره کرد و گفت: شورای اسلامی و شهرداری تبریز بحث برندسازی شهر تبریز را پیگیری می‌کنند و فعالیت‌هایی چون اکسپوی تبریز نیز سهم بسزایی در این برندسازی دارند.

بر اساس این گزارش، چهارمین دوره فروش آثار هنری(آرت اکسپو تبریز) به صورت ملی از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه در محل هتل لاله پارک برگزار شده و ۲۳۱ اثر هنری در قالب این نمایشگاه در معرض فروش قرار می‌گیرد.